juni månad ft pinterest

livet i stort / QUEER, mys, pinterest, sommar / Permalink / 0
Nu var det återigen länge sen jag skrev, men jag har inte gjort så mycket annat än att jobba och fira midsommar, vilket inte riktigt genererade ett helt inlägg, så att eh...
Nu när det blivit ny månad och allt (juli, för er som missat det) tänkte jag leverera mina goaste bilder från pinterest från juni, ba för att jag kan!
 
Utfredel - Stockholms skärgård LÖYTÖ: [SE MÖKKI]
Jag längtar så himla förfärligt mycket efter skärgården just nu i livet. Både kroppen och själen har liksom krävt stugor längs grusvägar sen februari och nu börjar det bli outhärdligt. Jag känner doften som jag minns från vägen till stranden. Det luktar alltid på ett särskilt sätt när en kliver ur den varma instängda bilen och tar ett andetag av Stockholms skärgårdsluft. Det är som om det luktar frihet och som luften alltid är perfekt ljummen just när en kommit fram. I början av augusti får jag andas lite skärgårdsluft igen. Bless! [Bildkälla t.v & Bildkälla t.h]
 
957 gilla-markeringar, 56 kommentarer - LISALOVE (@lisalove.se) på Instagram: "Början på lättnaden. Senare, efter ett rejält skyfall så att växtkraften tar ny fart, kan vi…" Abby Sheah
 
Whilst I'm Looking For Love I'm Not Living — 25•11….plants in any form bring me comfort Pinterest // Lisanne Charlotte ❃
 
 Art Print Hydrangea and Let Joy be your Compass totallykayla
 
Det var det för denna gång. Säger farväl med en hejdundrandes bild på mig själv!
Till top